Page 30 - A médiáról neked, 2. rész
P. 30
28 Tükörszoba • Az én reklámvilágom Milyenek a neked szóló reklámok? Milyen vágyaid, igényeid vannak, amelyekre a reklámok választ adhatnak? Ebben a gyakorlatban létrehozhatod a saját reklámvilágodat: azt az elképzelt, ideális és idilli világot, amelyben a neked szóló reklámok szerint élhetnél. A célcsoport te vagy! Karikázd be az alább felsorolt termékek közül azokat, amelyekre szükséged van, vagy amelyek érdekelnek! >78<ŀH:Ĭ borotvahab ò=OD;CŁ ruha 9?FĬ joghurt JKI<ŀH:Ĭ fogkrém csokoládé mosópor telefon utazás szempillaspirál folteltávolító autó roller ló biztosítás ránctalanító krém bank kerékpár tea csaptelep pelenka koncert színházbérlet gördeszka kávé gyerekszobabútor A te márkád! Válaszd ki azokat a tulajdonságokat, jellemzőket, amelyek az elképzelt kedvenc, ideális márkádat jellemzik: szép vicces egyedi különleges elegáns laza játékos kedves trendi kényelmes vagány hétköznapi cuki praktikus visszafogott élénk híres magyar A te termékeid! Írd ide három kedvenc terméked nevét! Egy-egy mondatban magyarázd meg, mi tetszik bennük, vagyis abban, amit sugallnak. A te reklámnapod! Írd le egy elképzelt napod történetét, amely (elképzelt vagy valóságos) reklámokból állna össze! Kezdődhetne például így: + -0Ų1ć0 )ç$6 + 0&*,$ 1' -Ń("* "/"0 ç$6+"*Ŷ1ǽ +6 *,0,)6,$3 Ǿ 07ć-"+ #")ņ)1ņ73" ")%ů77 #Ų$$ņ+61Ǿ $ň7ņ)$ň ņ$/" ( ( Ń1 ! ("7"* "ǽ ģ7Ń/ &/ 1"'07")"1"1 ć0 )*ç1 3&07"(ǽ 7 &0(,)ç 7 ů' $ņ/(,/ 0,)6ç** ) 07ç$2)!,(Ǿ ç12$/ç)3 7 21 * ("/Ų)ň 21Ń( 1 ć0 07ņ(ň(21 ( 1ȁ Mennyire történhet meg a valóságban mindez? Ha élhetnél így, annak mik volnának az ELŐNYEI HÁTRÁNYAI
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35