Page 284 - aczel_petra_muveljuk_a_mediat.exe
P. 284
282 Műveljük a médiát! vAn dijk, J (2006): The Network Society: Social Aspects of New Media. London, SAGE. 6–8. Viccelt a Vodafone-os, kirúgták (2009): http://www.mobilport.hu/cegmobil/ 20091209/exkluziv_viccelt_a_vodafone-os_kirugtak/. vitouch, P (1999): Konstruktive Medienerziehung statt rigider Prohibition In: ORF (Hrsg ): Gewalt im TV. Wien, Ueberreuter. 41–52. voWe, G. (2010): Médiapolitika. A médián keresztül történő nyilvános kommuni- káció szabályozása In: Polyák G (szerk ): Médiapolitikai szöveggyűjtemény. Budapest, AKTI–Gondolat 39–58 WAllAce, P. (2006): Az internet pszichológiája Budapest, Osiris WArdle, C. – duBBerley, S. – BroWn, P (2014): Amateur Footage: A Global Study of User – Generated – Content in TV and Online News Output. New York, Columbia Journalism School – Tow Center for Digital Journalism. WArF, B. (2013): The Central Asian Digital Divide. In: rAgneddA, M. – Muschert, g. W. (eds): The Digital Divide: The Internet and Social Inequality in Interna- tional Perspective. (Routledge Advances in Sociology) London, Routledge. 270–284 WArschAuer, M (2003): Technology and Social Inclusion: Rethinking the Digital Divide. London, The MIT Press. WeBer, S. (2002): Was heißt „Medien konstruiert Wirklichkeit“? Von einem ontologischen zu einem empirischen Verständnis von Konstruktion. Medienimpulse, Nr. 40. http://www.mediamanual.at/mediamanual/themen/pdf/ diverse/40_Weber.pdf. WeBster, F. (2007): Az információ és az információs társadalom fogalma In: Angelusz R – tArdos R – terestyéni T : Média, nyilvánosság, közvélemény Budapest, Gondolat 967–973 Welch, k. (1999): Electric rhetoric: Classical rhetoric, oralism, and a new literacy. Cambridge, MA, The MIT Press. Weyer B (2014): Felmérés a magyarországi médiaképzésekről. Munkaanyag a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete számára Budapest, MTE Wiener, N (1974): Válogatott tanulmányok. Budapest, Gondolat WilliAMs, R (2003): Kultúra A kultúra elemzése In: Wessely Anna (szerk ): A kultúra szociológiája. Budapest, Osiris 28–41 Wilson, C. – grizzle, A – tuAzon, R – AkyeMPong, K – cheung, Ch.-K. (2011): Media and Information Literacy. Curriculum for Teachers. Paris, UNESCO. WiPPerFürth, A (2005): Eltérített márkák. Budapest, HVG Könyvek. WoBer, J. M. (1978): Televised violence and paranoid perception: the view from Great Britain The Public Opinion Quarterly, 42(3): 315–321 World Internet Project (2013): International Report. www.worldinternetproject.net. youngMAn, O R (2013): Understanding Media by Understanding Google. https:// www.coursera.org/course/googlemedia.