Page 267 - aczel_petra_muveljuk_a_mediat.exe
P. 267
Felhasznált irodalom 265 cArlyle, Th (2003): Hősökről 3 kiad Budapest, N-Press cAstells, M (2004): Informationalism, Networks, and the Network Society: a Theoretical Blueprinting, The network society: a Cross-Cultural Perspective. Northampton, MA, Edward Elgar. cAstells, M (2005): Az információ kora. Gazdaság, társadalom és kultúra. I köt A hálózati társadalom kialakulása. Budapest, Gondolat–Infonia cAstells, M (2006a): A tudás világa. Budapest, Napvilág cAstells, M (2006b): Az információ kora. Gazdaság, társadalom és kultúra. II köt Az identitás hatalma. Budapest, Gondolat–Infonia cAstells, M (2007): Az információ kora. Gazdaság, társadalom és kultúra. III köt Az évezred vége. Budapest, Gondolat–Infonia chAPMAn, M : Media Literacy: Greater than the sum of its parts. Konferencia-elő- adás. Decoding Messages, Budapest, 2014. november 24–25. http://www. decodingmessages.com/wp-content/uploads/presentations/martina_chapman. pdf chAtMAn, S. (1978): Story and Discourse: Narrative Structure in Fiction and Film. Ithaca, Cornell University Press. christAkis, N – FoWler, J A (2010): Kapcsolatok hálójában. Budapest: Typotex. christiAns, C. G. – glAsser, Th. L. – McQuAil, D – nordenstreng, K – White, R A (2009): Normative Theories of the Media. Journalism in Democratic Societies. Urbana–Chicago, IL, University of Illinois Press. chun, W. H. K. – keenAn, Th (2006): New Media, Old Media: A History and Theory Reader. New York: Psychology Press. CIGI (Centre for International Governance Information) (2014): https://www. cigionline.org/articles/internet-access-human-right-most-users-believe. clArke, t. – clArke, e. (2009): Born Digital? Pedagogy and Computer Assisted Collaborative Learning. Education and Training, vol 51, 5–6 395–407 cohen, B (1963): The press and foreign policy. Princeton: University Press cohen, S. (2000): Ifjú szörnyetegek. A modok és a rockerek megteremtése. Repli- ka, 40. 49–67. Eredeti mű: Folk Devils and Moral Panics. The Creation of Mods and Rockers. London: Routledge, 1972. couldry, N (2012): Social Theory and Digital Media Practice. Cambridge, Polity Press court, D – French, Th D – knudsen, T. R. (2006): Profting from Proliferation: The proliferation challenge McKinsey Quarterly. http://www.mckinseyquarterly. com/Profting_from_Proliferation_1810. covA, B – ArAnQue, B. (2012): Value creation versus destruction. The relationship between consumers, marketers and fnanciers. Journal of Brand Management, 20(2) 147–158 Creative Commons 2.5. (é. n.): https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/ hu/.
   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272