Page 268 - aczel_petra_muveljuk_a_mediat.exe
P. 268
266 Műveljük a médiát! creeBer, g. (2009): Digital Theory: Theorizing New Media. In: creeBer, g. – MArtin, r. (eds): Digital Cultures. Understanding New Media Maidenhead, McGraw-Hill Open University Press. 11–22. crogAn, P. – kinsley, s. (2012): Paying Attention: Towards a Critique of the Attention Economy Culture Machine, Vol. 13. 1–29. http://culturemachine.net/ index.php/cm/article/view/463/482. croteAu, D – hoynes, W. (2003): Media Society. Industries, Images and Audiences. 3. ed. London, SAGE. croteAu, D – hoynes, W. (2013): A média mint üzlet. Nagyvállalati média és köz- érdek. Budapest, Wolters Kluwer. cullen, r. (2001): Addressing the Digital Divide Online Information Review, 25 311–320 currAn, J. (2010): A média és a demokrácia kapcsolatának újragondolása. In: Polyák Gábor (szerk ): Médiapolitikai szöveggyűjtemény. Budapest, AKTI– Gondolat 338–378 császi L. (2002): A média rítusai. Budapest, Osiris – MTA ELTE Kommunikáció- elméleti Kutatócsoport császi L. (2008): Médiakutatás a kulturális fordulat után. Médiakutató, ősz. http:// www.mediakutato.hu/cikk/2008_03_osz/07_mediakutatas_forradalom. császi L. (2010): Műfaj- és narratívaelemzés a médiakutatásban. Médiakutató, ta- vasz. http://www.mediakutato.hu/cikk/2010_01_tavasz/05_monika_show. dAhlgren, P. (2009): The Troubling Evolution of Journalism. In: Zelizer, Barbie (ed ): The Changing Faces of Journalism. Tabloidization, Technology and Truthiness. New York, Routledge. 146–161. dAvenPort, t. h. – Beck, j. c. (2001): The attention economy. Understanding the new currency of business. Boston, MA, Harvard Business School Press. dAy, g. (2006): Community and Everyday Life. New York, Routledge. dAyAn, D – kAtz, E (1992): Media Events: The Live Broadcasting of History Cambridge, Harvard University Press. de BeAugrAnde, R – dressler, W. (1972): Einführung in die Textlinguistik Tübingen, Max Niemeyer. Magyarul: Bevezetés a szövegnyelvészetbe Budapest, Corvina, 2000. deterding, S. (2011): Meaningful Play: Getting Gamifcation Right, Google Tech Talks. http://www.youtube.com/watch?v=7ZGCPap7GkY. Digital Storytelling (é. n.): http://i-a-e.org/articles/46-feature-articles/50-digital- storytelling html Digitális Média Tények Könyve 2014: http://neo-interactive.hu/dmtk/2014/tenyek_ konyve_2014.pdf. diMAggio, P – hArgittAi, E – neuMAn, W. R. – roBinson, J. P. (2001): Social Implications of the Internet Annual Review of Sociology, 27 307–336
   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273