Page 273 - aczel_petra_muveljuk_a_mediat.exe
P. 273
Felhasznált irodalom 271 hillery, G. A. (1955): Defnitions of community: areas of agreement. Rural Sociology, Vol. 20. 111–123. hirsch, P. (1980): The “Scary World” of the non-viewer and other anomalies: A research analysis of Gerbner et al’s fndings of cultivation analysis. Communication Research, Vol. 7(4). 403–456. hoBBs, r. (1998): The Seven Great Debates in the Media Literacy Movement. Journal of Communication, 48(1) 16–32 hoechsMAnn, M. – Poyntz, s. r. (2011): Media Literacies: A Critical Introduction Chichester, Wiley-Blackwell. hornyik S. (2009): Az újra testet öltő kép. Képtudomány a képi fordulat után. Új Művészet, 20/1–2. 62–69. hovlAnd, c. – jAnis, i. – kelley, h. (1953): Communication and Persuasion. New Haven, Yale University Press hovlAnd, C. – luMsdAine, A – sheFField, F (eds) (1949): Experiments on Mass Communication. Princeton, NJ, Princeton University Press hughes, M. (1980): The fruits of cultivation analysis: a reexamination of some effects of television watching. Public Opinion Quarterly, 44(3) 287–302 hutchins, B – roWe, D (2009): From Broadcast Scarcity to Digital Plenitude. The Changing Dynamics of the Media Sport Content Economy. Television & New Media. New York, SAGE. Information Society Policies. Annual World Report 2009 (2009): http://www.ittk. hu/images/stories/bme/evkonyv/unesco_ittk_information_society_policy_ world_report.pdf. innis, H (1951): The Bias of Communication. Toronto, Toronto University Press innis, H. (2007): A kommunikáció részrehajlása. In: Angelusz R – tArdos R – terestyéni T (szerk ): Média, nyilvánosság, közvélemény Szöveggyűjtemény Budapest, Gondolat 843–865 jAkAB Gy (é n ): A médiapedagógiáról. http://www.c3.hu/~mediaokt/medped-1. htm jAkoBson, R. (1969): Nyelvészet és poétika. In: Uő: Hang – jel – vers Budapest, Gondolat 211–257 jArren, O – donges, P (2010): A tömegkommunikáció vége – a médiapolitika vége? In: Polyák G (szerk ): Médiapolitikai szöveggyűjtemény. Budapest, AKTI–Gondolat 302–322 jenei Á. (2008): Táguló televízió. Interaktív műsorok és szolgáltatások (Antenna könyvek) Budapest: PrintXBudavár Zrt. jenkins, H (2008): Convergence Culture: Where Old and New Media Collide New York, New York University Press. jenkins, h. – Ford, s. – green, j. (2013): Spreadable Media: Creating Value and Meaning in a Networked Culture. New York, New York University Press.
   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278