Page 278 - aczel_petra_muveljuk_a_mediat.exe
P. 278
276 Műveljük a médiát! Media Development Indicators. A Framework for Assessing Media Development (2008): Paris, UNESCO. Media Literacy: A Defnition and More (é. n.): http://www.medialit.org/media- literacy-defnition-and-more. Megnyílt az első médiaértés-oktató központ (2014): http://www.mediainfo.hu/ hirek/article.php?id=32227. Merton, R K (2002a): A befolyás mintái: lokális és kozmopolita befolyásolók In: Merton, R K : Társadalomelmélet és társadalmi struktúra. Budapest, Osiris 471–504. Eredeti mű: Merton, R. K. (1948): Patterns of infuence: a study of interpersonal infuence and of communications behavior in a local community. In: lAzArsFeld, P – stAnton, F (eds): Communication Research. New York, Harper and Brothers 180–215 Merton, R K (2002b) A tudásszociológia és a tömegkommunikáció-kutatás ösz- szehasonlítása In: Merton, R K : Társadalomelmélet és társadalmi struktúra. Budapest, Osiris 523–538 Merton, R. K. (2002c): Középszintű szociológiai elméletek. In: Merton, R K : Társadalomelmélet és társadalmi struktúra. Budapest, Osiris 63–97 Eredeti mű: On Sociological theories of the middle range. In: Merton, R K : Social Structure and Social Action. New York, The Free Press, 1949. 39–72. MeyroWitz, j. (1985): No Sence of Place. The Impact of Electronic Media on Social Behavior. Oxford, Oxford University Press. MeyroWitz, J. (1994): The Impact of Electronic Media on Social Behavior. In: croWly, D – Mitchell, D : Communication Theory Today. Cambridge, Polity Press Magyarul: Médiumelmélet In: kondor Zs – FáBri gy. (szerk ): Az infor- mációs társadalom és a kommunikációtechnológia elméletei és kulcsfogalmai Budapest, Századvég, 2003. 205–233. MeyroWitz, j. (1998): Multiple Media Literacies. Journal of Communication, 48(1) 96–108 MicAci, C. (2012): Kelet-európai médiaoktatás a 21. században. http://www. keresztenyszo.katolikhos.ro/archivum/2012/augusztus/4.html. Mill, J. S. (1874): Essays on Some Unsettled Questions of Political Economy. Lon- don, Longmans, Green, Reader and Dyer. Miller, v. (2011): Understanding Digital Culture. London, SAGE. Minkkinen, S. (1978): A General Curricular Model for Mass Media Education. Paris, UNESCO. Mit keresett a dzsungelben? Kifaggattuk Bárdos Andrást (2014): Heti Válasz, no- vember 20. http://valasz.hu/itthon/mit-keresett-a-dzsungelben-kifaggattuk-bardos- andrast-106740 Molnár A K (2014): Arctalan hangok In: lányi A – lászló M (szerk ): Se vele, se nélküle? Tanulmányok a médiáról. Budapest, Wolters Kluwer. 51–79.
   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283