Page 271 - aczel_petra_muveljuk_a_mediat.exe
P. 271
Felhasznált irodalom 269 gillMore, D. (2004): We the Media: Grassroots Journalism by the People for the People. Gravenstein, CA, O’Reilly. girArd, B (2010): A menedzsment forradalma A Google-modell Budapest, Typotex. gitelMAn, L. – Pingree, G. B. (2003): What’s New About New Media? In: gitelMAn, L. – Pingree, G B (eds): New Media: 1740–1915. Cambridge, The MIT Press. xi–xxii. gitelMAn, L. (2006): Always Already New: Media, History and Data of Culture. Cambridge, MA – London: The MIT Press. goody, E – Ben-yehudA, N (1994): Moral Panic: The Social Construction of Deviance. Malden, Oxford, Wiley and Blackwell. griPsrud, J (2007): Médiakultúra, médiatársadalom. Budapest, Új Mandátum. grossklAus, G (1995): Medien-Zeit, Medien-Raum. Zum Wandel der raumzeitlichen Wahrnehmung in der Moderne. Frankfurt am Main, Suhrkamp. guillory, J (2012): A médiafogalom eredete Apertura, tavasz. http://uj.apertura. hu/2012/tavasz/guillory-a-mediafogalom-eredete/. guo, L. (2013): Toward the Third Level of Agenda-Setting Theory. A Network Agenda Setting Model. In: johnson, T (ed ): Agenda setting in a 2.0 world: New Agendas in Communication. New York: Routledge. 112–133. gurAk, l. g (2009): Digital Rhetoric and Public Discourse In: lunsFord, A. A. (ed ): The Sage Handbook of Rhetorical Studies. Los Angeles, SAGE. 499–501. gülich, E. (1986): Textsorten in der Kommunikationspraxis. In: kAllMeyer, W. (Hg ): Kommunikationstypologie. Handlungsmuster, Textsorten, Situationstypen Düsseldorf, Schwann. 15–46. güth, W. – schMittBerger, R – schWArtze, B. (1982): An Experimental Analysis of Ultimatum Bargaining Journal of Economic Behavior and Organisation, 3 367–388 gyáni G (1997): A mindennapi élet mint kutatási probléma Aetas 1. http://epa. oszk.hu/00800/00861/00004/1997_t9.html. gyáni G (2010): Az elveszíthető múlt. Budapest, Nyitott Könyvműhely. hAlász L. (2011): McLuhan az üzenet. Pszichológiai vázlat. Replika, 76: McLuhan üzenetei 11–24 hAll, S. (1989): Ideology and communication theory. dervin, B – grossBerg, L. – o’keeFe, B – WArtellA, E (eds): Rethinking Communication Theory. Vol. 1. Newbury Park, CA, SAGE. 40–52. hAll, S. (2007): Kódolás – dekódolás. In: Angelusz R – tArdos R – terestyéni T (szerk ): Média, nyilvánosság, közvélemény Szöveggyűjtemény Budapest, Gondolat 131–143 hAllin, D. C. – MAncini, P (2008): Médiarendszerek. Budapest, AKTI–Gondolat hAnulA Zs. (2014a): Tíz egyetem marad az egész világon? http://index.hu/ tech/2014/02/19/tiz_egyetem_maradhat_az_egesz_vilagon/.
   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276