Page 230 - Hartai László – Médiaesemény-esettanulmányok
P. 230
228 Médiaesemény-esettanulmányok Elítélő – ellene megszólaló Megszólaló Szöveg Forrás Valerij Raskin, „A legutóbbi Eurovíziós Dalfesztivál eredménye nyomán elfogyott 444 orosz kommunista a türelmünk. El kell hagynunk ezt a versenyt. Nem tűrhetjük ezt a végtelen párti képviselő őrültséget.” Raskin felszólította Oroszországot, hogy mondjon le a dalfesztiválon való részvételről, és szervezzen egy párhuzamos versenyt Eurázsia hangja (Voice of Eurasia) elnevezéssel Aljakszandr Conchita Wurst győzelme az Európai Unió morális értékeinek teljes Lukasenko, összeomlását szimbolizálja Nincs szükségünk Európára Fehéroroszország államfőjének szláv tanácsadó testülete Harrach Péter, Amikor egy férf azt mondja magáról, hogy nő, és történetesen még szakálla is Kisalföld hu KDNP van, akkor lehet, hogy jópofaságnak gondoljuk ezt, és addig talán nincs is baj, a baj akkor kezdődik, hogy ha pozitív diszkrimináció győztese lesz ez a szakállas nő. Staudt Gábor, Staudt Gábor, a párt EP képviselőjelöltje pénteki sajtótájékoztatóján úgy vélte: Transvanilla.hu Jobbik az Európai Egyesült Államok koncepcióját támogató pártok nemhogy megállítani nem tudják az Eurovíziós Dalfesztivállal összefüggésben kicsúcsosodott tendenciákat, de még a problémafelvetésig sem jutottak el A dalverseny győztesére, az osztrák Conchita Wurstra utalva azt mondta: jó válasz nem adható egy gyermeknek, aki felveti, hogy „a néninek szakálla van”, ráadásul ez azt sugallja, hogy ez egy választható jövőkép. Egy felnőtt ember olyan életet él, amilyet akar, de a médiában nem szabad olyan módon megjeleníteni, ami a gyermekek egészséges fejlődését, a hagyományos keresztény erkölcsök alapján álló családmodellt rombolja – fejtette ki Puzsér Róbert, Puzsér szokás szerint kétségbe von minden őszinteséget a produkcióval hvg hu kritikus kapcsolatban Facebook-bejegyzésében: „Ez a semmiből előrántott kreatúra azt hazudja a színpadon, hogy nem létezik szexus, hogy nincsenek nemek Félférf-félnő nincsen. Thomas Neuwirth nagyestélyiben a színpadra lép, hogy valami félmilliárd ember előtt előadjon egy szar popslágert. Azt állítja, hogy Conchita Wurstnak hívják, és popdíva. A képernyő innenső oldaláról nem látni, vajon tudatában van-e annak, hogy szakállal szegélyezett rúzsos ajkával épp transzneműek tízezreit köpi pofán. Tudja-e, milyen nyomorúságos vásári mutatványt fabrikál egy létező szexuális zavarból, és teszi nevetségessé mindazt, amit a világ kulturáltabb fele szabad identitásválasztásról gondol. A szakállas nő egy gyalázatos provokáció, egy förtelmes vicc, egy mocskos hazugság.” Egy gátlástalan producer – ahelyett, hogy túlcsorduló kreativitásától vezetve vászonra festette volna az eszébe ötlő bizarr alakot – fogott egy élő embert, szétszaggatta az identitását, és a helyére baszott egy hitvány és aljas szórakoztató showelemet