Page 23 - A médiáról neked, 3. rész
P. 23
21 Gyakorlatok 1. Kapcsolj az alábbi reklámszlogenekhez a 16–17. oldalon olvasottak alapján egy-egy olyan szükségletet, amelynek kielégítését ez a szlogen ígéri! AĕLòD9I?Iò=Z Ľ@7J A;H;IĄIZ 7 IP;NK7B?JòI <;B<;:;PĄI Coca Cola – Kiss happiness C;=ĄBĄI; L’Oréal – Mert megérdemlem CòIEAHħB L7Bħ Nike – Just do it =ED:EIAE:òI Red Bull – Szárnyakat ad I?A;H;IIĄ= JòC7IPA;H;IĄIZ Nurofen – Célzott hatás a fájdalom forrására 8?PJEDIò= Toyota Verso – A legjobb családapáknak ĪDC7=KDA JH;D:>;P J7HJEPòI Telenor MyTv – Fedezd fel a szórakozás jövőjét 9IEFEHJ>EPZ AĄDO;PJ;JĄI; McDonalds – Magyarország kedvenc sült krumplija JĄJ DĄBAŀB? IPŀAIĄ=;IIĄ=; Haverok, buli, Fanta JòHI7I A7F9IEB7JEA @òJĄAEIIò= 2. Sztereotip és egyéni vonások a) Készíts 5–10 mondatos jellemzést a nagymamákról mint célcsoportról egy reklámügynökség számára! A legfontosabb 2 mondatát írd ide! Milyen termékeket ajánlanál a célcsoportnak? b) Gondold végig, milyen „valódi” nagymamákat ismersz! Válaszd ki közülük, aki a legkevésbé felel meg a fenti szövegnek, és készíts róla is 5–10 mondatos jellemzést! A legfontosabb 2 mondatát írd ide! Neki milyen termékeket ajánlanál? c) Gondolj magadra mint a 13–16 évesek d) Írj magadról három olyan tulajdonságot, amely nem „célcsoportjára”! „tipikus” (bár lehet gyakori) a korosztályodban, és kapcsolj Írj magadról három olyan tulajdonságot, amely ehhez is három terméket vagy márkát! tipikus, a korosztályodra jellemző, valamint a korosztályodnak szóló három terméket vagy márkát, amelyet szeretsz, használsz, vagy vágysz rá!
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28