Page 10 - James Potter – Médiaműveltség
P. 10
VIII Tartalomjegyzék A verseny természete 142 A reklámozás mint motor 143 A médiaipari stratégiák 143 A proft maximalizálása 144 Közönségépítés 149 Kockázatcsökkentés 151 Fogyasztói stratégiák 153 Alapstratégia 153 A médiatudatos stratégia 154 Összefoglalás 154 IV. rész: Tartalom 8. fejezet A médiatartalom és a valóság Mi a valóság? 164 Mágikus ablak 165 Többdimenziós valóság 166 Az egyének közti különbségek 168 Rendezési elv: a következő lépés valósága 170 A közönség perspektívája 170 A műsorszerkesztők perspektívája 171 A reality műsor mint műfaj 172 A médiaműveltség fontossága 173 Összefoglalás 176 9. fejezet Hírek A hír: tükörkép vagy konstrukció? 182 Kivédhetetlen korlátok 183 Üzleti környezet 186 A munkavégzés szabályai 189 Hírközlési perspektíva 195 Lehetnek-e az újságírók objektívek? 196 Kitaláció 197 Elfogultság 198 Az egyensúly hiánya 201 Részleges tudósítás 202 Kontextushiány 203 Aktuális problémák a hírekkel 206 A hírek átalakulása 206
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15