Page 8 - James Potter – Médiaműveltség
P. 8
VI Tartalomjegyzék II. rész: A közönség 3. fejezet A közönség az egyén perspektívájából Hogyan viselkedünk az információáradatban? 40 Információfeldolgozó feladatok 41 Szűrés 41 Jelentéspárosítás 45 Jelentésalkotás 46 A médiaterhelés fogalmának elemzése 48 Terheltség és fgyelem 48 Terheltségi állapotok 50 A médiatudatos megközelítés 53 Összefoglalás 55 4. fejezet A közönség a médiaipar perspektívájából A tömegközönségtől a rétegközönségig 60 Mi a tömegközönség? 60 A tömegközönség fogalmának elvetése 62 A rétegközönség fogalma 62 A rétegek azonosítása 63 Földrajzi felosztás 63 Demográfai felosztás 64 Társadalmi osztály szerinti felosztás 65 Geodemográfai felosztás 65 Pszhichográfai felosztás 66 A közönségek bevonzása 67 A létező szükségletek és érdekek megcélzása 68 Médiaközi és hordozóközi promóció 69 A közönségek kondicionálása 70 Összefoglalás 71 5. fejezet A gyerekek mint speciális közönség Miért kezeljük a gyerekeket speciális közönségként? 78 Az érettség hiánya 78 Tapasztalathiány 84 Különleges kezelés a szabályozók részéről 85 A gyermekek védelme a negatív televíziós tartalmaktól 85 A gyerekek védelme a tisztességtelen reklámozási gyakorlatoktól 86
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13