Page 12 - James Potter – Médiaműveltség
P. 12
X Tartalomjegyzék Túl sok a reklám 273 A reklámok sztereotípiákat rögzítenek 274 Társadalmi felelősség kontra gazdasági felelősség 274 Potenciálisan veszélyes termékek reklámozása 275 Betolakodás védett csoportokba 276 Behatolás a magánszférába 276 A szükségletek megváltoztatása 277 A reklámokról – médiatudatosan 278 Mit adnak el a reklámok valójában? 279 Mi a reklám tervezett hatása? 280 Mire van szükségünk, mit igénylünk mi? 280 Összefoglalás 282 12. fejezet Interaktív média A versenyzés élménye 289 Elektronikus játékplatformok tervezése 290 Elektronikus játékok forgalmazása 292 Az elektronikus játékok vonzereje 293 Az elektronikus játékok nyújtotta élmények 294 MMORPG-k 295 Az együttműködés élménye 298 Közösségi kapcsolatok 298 Beszerzés 301 Piacok létrehozása 304 Médiaműveltség az interaktív platformokon 304 Összefoglalás 305 V. rész: Hatások 13. fejezet Ismerjük meg jobban a média hatásait! A hatások időzítése 314 A hatások típusai 315 A kognitív típusú hatások 316 Meggyőződésbeli hatások 316 Attitűdbeli hatások 317 Érzelmi típusú hatások 318 Fiziológiai típusú hatások 318 Viselkedési típusú hatások 319 Makró típusú hatások 319