Page 13 - James Potter – Médiaműveltség
P. 13
Tartalomjegyzék XI A hatások polaritása 321 A hatások szándékoltsága 322 Összefoglalás 323 14. fejezet Hogyan működik a média hatásmechanizmusa? A média hatásai állandóan működésben vannak 334 Megnyilvánuló hatások és folyamati hatások 334 Alapszinthatások és fuktuációs hatások 335 A médiahatásokat befolyásoló tényezők 337 Az alapszint tényezői 338 Fluktuációs tényezők 342 Gondolatok mások hibáztatásáról 344 Médiaműveltség: a média hatásmechanizmusának irányítása 345 Összefoglalás 345 VI. rész: Szembesülés a problémákkal 15. fejezet Kinek a tulajdona a tömegmédia, és ki irányítja? A két versengő érték 356 Lokalizmus 356 Hatékonyság 359 Kereszttulajdonlás és irányítás 360 A koncentráció típusai 360 Megafúziók 361 Nemzetközi perspektíva 363 Reklámügynökségek közötti koncentrálódás 364 Reklámozók közötti koncentrálódás 364 Aggályos jelenségek 365 Dereguláció 365 Tartalmi változások 367 A hozzáférés hiánya 373 Internet 374 Összefoglalás 375 16. fejezet Magánszféra A magánszféra meghatározása 382 A média behatolása a magánszféránkba 383