Page 373 - James Potter – Médiaműveltség
P. 373
14. fejezet: Hogyan működik a média hatásmechanizmusa? 349 3. Gondoljunk egy negatív attitűdünkre! Készítsük el erre az attitűdre az alapszintünket a) Mit tehetnénk azért, hogy az alapszintünket távolabb mozdítsuk a meg- nyilvánulási szinttől? b) Készítsük el az olyan fajta médiaüzeneteknek a proflját, amelyeket el kellene kerülnünk annak érdekében, hogy az alapszintünk ne emelked- jen a megnyilvánulási szint fölé. 4. Gondoljunk egy pozitív érzelmi hatásra! Rajzoljuk meg a saját alapszin- tünket erre a hatásra a) Mit tehetnénk, hogy az alapszintünket a megnyilvánulási szint irányába mozdítsuk el? b) Készítsük el az olyanfajta médiaüzeneteknek a proflját, amelyeket ke- resnünk kellene annak érdekében, hogy az alapszintünk fuktuációi a megnyilvánulási szint fölött csúcsosodjanak. 5. Gondolkodjunk más pozitív és negatív hatásokról az előző fejezetben tár- gyalt négy dimenzió használatával, aztán mindegyik hatásra: a) Készítsük el a saját alapszintünket. b) Készítsük el azoknak a médiaüzeneteknek a proflját, amelyek nagyobb fuktuációkat okoznának. c) Készítsük el azoknak a médiaüzeneteknek a proflját, amelyek kisebb fuktuációkat okoznának.