Page 95 - Andy Ruddock – Ifjúság és média
P. 95
4. fejezet A globális médiaipar – Valóságtelevíziózás és médiakormányzás Kínában Kutatási kérdés. Miért népszerűek és egyben ellentmondásosak is a kínai tehetségkutató reality műsorok? A média hatásaival kapcsolatos tanulságok. A média hatásával A Super Girl magyarázatot kapcsolatos ad arra, hogy a közönség alapvető kérdések. médiafogyasztása miért lehet Mi köze van a médiatartalmak nemzetközi áramlásának jelentőségteljesebb, mint az, a nemzetközi politikához hogy az emberek hogyan értelmezik a médiatartalmakat. és a nemzeti identitáshoz? Eredmények. A közönség részvétele a Super Girlben a konvergens Vonatkozó irodalom. médiaplatformok Közönségelméletek, által biztosított, a média és kulturális a liberalizált médiapolitika imperializmus kutatása, területén folytatott, kínai médiakutatás államilag irányított kísérlet mozzanatait idézi meg. Példaértékű esettanulmány. Super Girl: Miért népszerű a közönség körében? Miért nem kedveli az állam? Mi késztette az államot arra, hogy megváltoztassa a műsorral kapcsolatos álláspontját?
   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100