Page 139 - Andy Ruddock – Ifjúság és média
P. 139
6. fejezet Médiaerőszak – Iskolai lövöldözések, a média történetei és a társadalmi valóság keretei Kutatási kérdés. Hogyan válhattak az iskolai lövöldözések jelentős médiaeseményekké? A média hatásaival kapcsolatos tanulságok. A médiaerőszak népszerűsége A média hatásával kapcsolatos abból adódik, hogy az alapvető kérdések. üzenetküldő rendszereknek Mit árul el a médiaerőszak érdeke fűződik ehhez. az intézményes A médiaerőszak népszerűségét médiatermeléséről? a fiatalok fokozzák, akik nem csak előidézik, de meg is osztják ezeket az eseményeket. Eredmények. Az iskolai lövöldözések azért válhatnak Vonatkozó irodalom. médiaeseményekké, Kultivációs vizsgálatok, mert képlékenyek; napirend-elmélet, különböző érvek szerint mítoszok és médiarítusok. alakíthatóak, és a médiaerőszak mindig vonzza a közönséget. Példaértékű esettanulmány. Gyilkosságok: Columbine, Virginia Tech (USA), Jokela és Kauhajoki (Finnország).
   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144