Page 231 - Andy Ruddock – Ifjúság és média
P. 231
10. fejezet A kritikai médiakutatás értelmezése – Gyermekkatonák, médiaüzlet és médiaoktatás Kutatási kérdés. Az összes esettanulmányt figyelembe véve, mi a média hatásának legjobb megközelítési módja? A média hatásaival kapcsolatos tanulságok. A kritikai médiakutatásnak a „problémákra” kell összpontosítania. A fiataloknak szükségük A média hatásával van a médiához való hozzáférésre, ezért alapvető kapcsolatos probléma az, hogy a jólétük egy olyan médiaipartól alapvető kérdések. függ, amelynek a fő feladata az, hogy ne Mi a kritikai vigyázzon rájuk. Ez nem ugyanazt jelenti, médiakutatás lényege? mintha azzal érvelnénk, hogy a média „káros” a fiatalokra nézve. Eredmények. Vonatkozó irodalom. Azok az esetek, amikor a médiához való hozzáférés Liz Bird kritikái az ifjúsággal, segített a háború fiatal áldozatainak, azt is a médiával és a kreativitással megvilágítják, hogy milyen nehéz médiaforrásokkal foglalkozó kutatásokkal ellátni azokat a fiatalokat, akiknek a leginkább összefüggésben. szükségük van ezekre. Így óvatosnak kell lennünk David Gauntlett, Henry Jenkins azzal, hogy a médiaoktatást arra a feltételezésre és Jean Burgess munkái alapozzuk, hogy a fiatalok készek és képesek a médiaoktatásról kifejezni magukat a média segítségével. és a populáris kreativitásról. Példaértékű esettanulmány. Gyermekkatonák Afrikában és Dél-Amerikában: hogyan segíthet nekik a média, és milyen veszélyei vannak annak, ha a média ezzel a szisztematikus kizsákmányolással akar foglalkozni?
   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236