Page 101 - James Potter – Médiaműveltség
P. 101
A gyerekek mint speciális közönség Kyle megírta házi feladatként kapott beszámolóját a gettysburgi csatáról, majd elküldte a családi számítógépükhöz csatlakoztatott színes nyomtatóra. A beszámolóhoz a Wikipédián keresett és talált anyagokat, azután beleillesz tette még azokat a fotókat is, amelyeket digitális fényképezőgépével készített a csata helyszínéről a legutóbbi családi nyaralásuk alkalmával. Büszkén né zett végig a beszámolón, s arra gondolt, hogy Mrs. Hawthorne, a tanítója a negyedik osztályban bizonyára erre is ötöst ad majd neki. Hogy önmagát megjutalmazza, belépett kedvenc internetes közösségi oldalára, és elkezdett üzeneteket írni egyre nagyobb számú baráti körének, amikor bátyja, Bobby félbeszakította. – Szia Kyle, gyere, játsszunk valamilyen online játékot! Mondjuk pókert? – Na persze… Ha anya rájön, hogy megint pókerezünk, eltilt a számítógéptől egy hónapra! – Ugyan már, nem fog rájönni! – Akkor sem. – Akkor mutasd meg nekem, hogyan léphetek be a pókerezős oldalra! Szeret nék játszani. – Már ezerszer megmutattam neked! – próbált Kyle témát váltani. – Kész van már a házid, Bobby? – Á, az unalmas. Ja, és azt is elfelejtettem, hogyan kellene belépni arra a matekos oldalra. – Jó, akkor megmutatom neked még egyszer. Kyle egyre dühösebb volt a bátyjára. Úgy érezte, hogy Bobbynak kellene őt tanítania dolgokra, hiszen ő már hatodikos, és nem fordítva.