Page 125 - James Potter – Médiaműveltség
P. 125
5. fejezet: A gyerekek mint speciális közönség 101 merített öröm; kognitív funkciók és az iskolaérettség készségei; a tévénézés ve- szélyei; személyiség, társas attitűdök és egészség; a médiaipar és technológiája; és politikai témák és érdekképviselet Frissítés National Institute on Media and the Family (http://www.mediafamily.org/) Ez a weboldal arról nyújt információkat, hogy miként hat a médiaterhelés a gyere- kekre, és hogy miként segíthetnek a szülők és mások abban, hogy jobban meg tudjanak birkózni ezekkel a befolyásoló hatásokkal. Media Awareness Network (http://www.media awareness.ca/english/issues/) Az előzőhöz hasonlóan ez a weboldal is jó információforrás arról, hogy miként hat a médiaterhelés a gyerekekre, és hogy miként segíthetnek a szülők és mások ab- ban, hogy jobban meg tudjanak birkózni ezekkel a befolyásoló hatásokkal. Journal of Children and Media (http://www.tandf.co.uk/journals/titles/17482798.asp) Ez egy havonta megjelenő tudományos folyóirat. A benne megjelenő cikkek a gye- rekekről mint a média fogyasztóiról szólnak, valamint arról, hogyan jelennek meg a gyerekek a médiaüzenetekben, és hogyan gyártják a médiaszervezetek a gyere- keknek szóló tartalmakat
   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130