Page 360 - James Potter – Médiaműveltség
P. 360
336 V. rész: Hatások közben azon kapjuk magunkat, hogy megyünk kifelé a konyhába egy zacskó chip- sért, miután láttuk a reklámját, vagy egy kampányról tudósító hírműsort nézve megállapítjuk, hogy az egyik jelöltről megváltozott a véleményünk. Ezek a példák olyan hatásokról szólnak, amelyeket megfgyelhetünk, ezek egyértelműen kinyil- vánították magukat. Ha azonban arra korlátozzuk magunkat, hogy csak olyan fuktuációkkal foglalkozzunk, amelyek áttörtek a megnyilvánulási szinten, elsza- lasztjuk a lehetőséget arra, hogy sok mindent megtudjunk azokról a hatásmecha- nizmusokról, amelyek a megnyilvánulási szint alatt működnek – ezek a folyamati hatások 14.1. ábra: Az alapszinthatások és a fuktuációs hatások a) b) Alapszint Fluktuációk Idő Idő c) d) Megnyilvánulási szint Idő Idő e) f) Idő Idő