Page 161 - Andy Ruddock – Ifjúság és média
P. 161
7. fejezet Reklám és marketing – Hallgatók és az alkohol Kutatási kérdés. Hogyan ösztönzi a fiatalokat a média arra, hogy alkoholt fogyasszanak? A média hatásaival A média hatásával kapcsolatos tanulságok. kapcsolatos A kereskedelmi alapvető kérdések. üzenetekről szerzett Hogyan húz hasznot általános tapasztalatok a médiaipar a fiatal sok mindent elárulhatnak közönségből, amely részt a globális vesz a társadalmi jelentésalkotás marketingtrendekről. folyamatában? Eredmények. Vonatkozó irodalom. A szeszipar mindig is A reklámok hatását vizsgáló hatékonyan használta kísérletek és felmérések; a médiát arra, hogy szoros szakpolitikai dokumentumok kapcsolatot alakítson ki a reklámok tartalmával kapcsolatos bírósági a különböző fogyasztói csoportokkal határozatokról; a világgazdasági vagy egyénekkel. válságot követő, a szeszes italok marketingjével foglalkozó üzleti szakirodalom. Példaértékű esettanulmány. A diákok és a „vonal alatti” (below-the-line) marketingkommunikációs eszközök.