Page 308 - James Potter – Médiaműveltség
P. 308
284 IV. rész: Tartalom Frissítés Reklámipari témájú folyóiratok Advertising Age (http://adage.com) Ad Week (http://www.adweek.com) Szakmai szervezetek American Association of Advertising Agencies (http://www.aaaa.org/Pages/default.aspx) Cable Television Advertising Bureau (http://www.thecab.tv) Internet Advertising Bureau (http://www.iab.net) Magazine Publishers of America (http://www.magazine.org) Newspaper Association of America (http://www.naa.org) Radio Advertising Bureau (http://www.rab.com) Television Bureau of Advertising (http://www.tvb.org) Reklámokkal foglalkozó fogyasztói és oktatási szövetségek Ad Council (http://www.adcouncil.org) American Advertising Federation (http://www.aaf.org) Better Business Bureau (http://www.bbb.org) Tudományos folyóiratok Journal of Advertising Journal of Advertising Research Journal of Broadcasting & Electronic Media Journalism & Mass Communication Quarterly Ezek a folyóiratok olyan kutatásokat tesznek közzé, amelyek a tömegmédiában, különösen a napilapokban, magazinokban, televízióban és weboldalakon megje- lenő reklámüzenetek tartalmát és hatásait vizsgálják.
   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313