Page 82 - James Potter – Médiaműveltség
P. 82
4. fejezet Alapgondolatunk: A tömegkommunikációs rendszerek piaci rétegekre osztják fel a lakosságot, majd rétegközönségeket alakítanak ki úgy, hogy különleges tartalma- kat alkotnak, amelyekkel az egyes rétegekbe foglalt embereket be tudják vonzani, hogy aztán az így formált közönséget a reklámozóknak bérbe adhassák A közönség a médiaipar perspektívájából A tömegközönségtől A közönségek bevonzása a rétegközönségig A létező szükségletek és érdekek Mi a tömegközönség? megcélzása A tömegközönség fogalmának elvetése Médiaközi és hordozóközi promóció A rétegközönség fogalma A közönségek kondicionálása A rétegek azonosítása Földrajzi felosztás Összefoglalás Demográfai felosztás – További olvasmányok Társadalmi osztály szerinti felosztás – Gyakorlatok Geodemográfai felosztás Pszhichográfai felosztás
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87