Page 185 - Andy Ruddock – Ifjúság és média
P. 185
8. fejezet Politikai kommunikáció – Barack Obama, médiakonvergencia és mediatizált intimitás Kutatási kérdés. Elképzelhető, hogy a közösségi média újra lelkes szavazókká teszi a fiatalokat? A média hatásaival kapcsolatos tanulságok. A média hatásával Obama sikere nagyrészt kapcsolatos a média és az interperszonális alapvető kérdések. kommunikáció közötti Milyen hatása van konvergenciára vezethető a médiakonvergenciának vissza. Ez a konvergencia már a politikai kommunikáció hosszú ideje foglalkoztatja struktúrájára? a tudósokat. Eredmények. Vonatkozó irodalom. Obama jelentős hasznot Tanulmányok, amelyek azt húzott abból az elmozdulásból, vizsgálják, hogyan tudják ami a személyre szabott politikai szervezetek sikeresen politika irányába mutat, használni a közösségi médiát és amely az egész fejlett (Bennett et al., 2010.), világban megfigyelhető. illetve hogyan alakulhat Elnökként pedig ügyesen ki „intim” kommunikáció használta fel az online a jelöltek és a szavazók között véleményvezérek működését. (Stanyer, 2012.). Példaértékű esettanulmány. Barack Obama sikere a fiatal szavazók megszólításában.